گیم هاب اصفهان و تجربه یک دیجیتال مارکتینگ موفق برای بازی

گزارش اولین گیم هاب اصفهان

10

۹ ام بهمن ماه ۹۷ در اولین رویداد گیم هاب، شتابدهنده هاب اصفهان درباره دیجیتال مارکتینگ موفق یک اپلیکیشن بازی موبایلی صحبت کردم.

در این دورهمی ۱۵۰ دقیقه ای با حضور جمعی از بازیسازان، گیمر ها و مخاطبان علاقه مند به بازی های دیجیتالی که به میزبانی شتابدهنده هاب برگزار شد، درباره دیجیتال مارکتینگ موفق یک اپلیکیشن بازی موبایلی نکاتی را ارائه دادم. اولین ارائه این دورهمی درباره بازی بنفش بود که توسط میلاد صالحی ارائه شد.

گزارشی از گیم هاب اصفهان و اتفاقات آن

بازی بنفش درباره ساخت بازی هاییست که نسبت به دیگر بازی ها یک برجستگی از لحاظ طراحی یا استراتژی دیده  وهمین سبب میشود تا آن بازی ماندگار شود. ماین کراف، کلش آف کلنز و aa از جمله بازیهایی بود که از دید میلاد بازی بنفش شناخته می شدند. 

بعد از ارائه میلاد، نوبت به ارائه من رسید. اول درباره ماهیت دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای آن صحبت کردم و سپس نکات مهم درباره بالابردن دانلود یک اپلیکیشن بازی موبایلی را بیان کردم. مهم ترین نکته در مارکتینگ یک بازی موبایلی به نظر خود من، داشتن یک سناریو بازی خوب درکنار تبلیغات رسانه ای و دلسرد نشدن است. چراکه دلسرد نشدن و ادامه دادن تاثیرات خودش را به همراه دارد.

درادامه امیر درباره  ایده پردازی بازی های موبایلی صحبت کرد و دکتر آکوچکیان درباره تیم سازی نکاتی را ارائه دادند و به پرسش حضار پاسخ دادند. 

 

در صفحه پوشش خبری درباره سایر دورهمی و سمینار ها نوشته ام که میتوانید آن ها را مطالعه کنید. نظر شما درباره برگزاری دورهمی هایی مثل گیم هاب چیست؟ 

دیگه چه خبر ؟
عضویت
هشدار از طریق:
guest

10 نظر
Inline Feedbacks
View all comments